Методична діяльність

Методична проблема:

" Технології особистісно - орієнтовного навчання ".


               В своїй роботі застосовую різні технології,   методи і прийоми, які сприяють успішному засвоєнню всіма учнями базових знань і умінь:
-         Розробка тестових знань для учнів по темам;
-         Розробка дидактичного матеріалу для уроків математики;
-         Розробка перевірочних робіт до всіх тем;
-         Проведення уроків із використанням інноваційних технологій;
-         Розвиток уміння переносити отримані  навички та способи діяльності на інші предмети та позашкільне життя;
-         залучення учнів до науково-дослідницької  діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно-орієнтованих технологій в навчально-виховний процес;
-          впровадження Internet - технологій;

Залучаю учнів до написання науково-дослідницьких робіт .  Діти займаються пошуком інформації,  створюють презентації. Дівчата займалися роботами: «Мода в геометрії», «Алгебраїчний вернісаж масок», а хлопці визначають об’єм скирди сіна, визначають норму висіву насіння та геометрію кривошипно-шатунного механізму в роботі: «Роль математики в професії тракторист-машиніст с/г виробництва».


Інтерактивні методи які я найчастіше застосовую у навчанні.
«Закінчи речення» або «Заповни пропуски» використовую при підведенні підсумку уроку після вивчення нового матеріалу, або при перевірці домашнього завдання.
«Мозковий штурм» - це метод колективного обговорення, пошук рішень шляхом вільного висловлювання думок усіх учасників. За кілька хвилин можна визначити десятки ідей. Усі пропонують ідеї щодо розв’язання задачі, після достатньої кількості ідеї групуються, аналізуються, вибираю ті, що можуть допомогти при розв’язанні завдання.
«Мікрофон» або «Активний м’яч» - по черзі підхожу до учнів з мікрофоном або кидаючи м’яч та задаю питання. Учні активізуються, бо відповідь повинна бути швидкою, особливо це доречно при перевірці теоретичних знань, або усних вправ. Коли «Мікрофон», то всі можуть пропонувати свої думки-відповіді.
«Робота в парах», «Робота в групах». Кожній групі пропоную на картках різнорівневі завдання. В кожній групі є лідер, який контролює виконання. Учні допомагаючи один одному розв’язують завдання і через визначений час кожна група біля дошки презентує розв'язки своїх завдань з обговоренням способів розв'язку.
«Навчаючи вчуся». Цей метод надає учням можливість взяти участь у навчанні та передачі своїх знань іншим. Повідомивши тему та мету уроку, навівши декілька прикладів розв’язання прикладів, пропоную самостійно розв’язати запропоновані в картках завдання (всьому класу однакове) та вивчити правила. Учні один в одного перевіряють правила та допомагають знайти правильне рішення. При цьому обов’язкова є допомога вчителя, який слідкує за процесом і в разі необхідності дає консультацію.
Приймаю активну участь в роботі методичної комісіі із загальноосвітніх дисциплін. Активний учасник у громадському житті села, депутат сільської ради, член виборної комісії.  Є секретарем педагогічної ради, лідером творчої групи викладачів та майстрів виробничого навчання  з розробки електронних засобівнавчання.

В 2013 році – тренер курсів «Intel. Навчання для майбутнього».


Приймала участь в конкурсі «Учитель року» (2008 р.), «Ярмарці педагогічної майстерності» (2012 р.).

Творчі звіти:

-         2007 р.  «Рівнева диференціація, як засіб організації особистісно-орієнтованого навчання»;
-         2012 р. «Формування творчої особистості учня через розвиток креативного мислення»;

Виступи на нарадах методичних комісій:

-         «Загальні принципи креативності педагогічної системи»;
-         «Про диференціацію навчання математики і роль в ній освітнього стандарту»;
-         «Інтерактивні технології на уроках математики»;
-         «Інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі».

        










 




 

Немає коментарів:

Дописати коментар